Projekt sovrum klar

2010-03-02 @ 20:23:34
Nu är fondväggen uppe och så här blev det!



Här har vi haft en spegel som vi limmat upp, vilket inte va så smart... Hela tapeten bakom följde med. Spackla är inte gubbens grej, men tyvärr blev det ett måste den här gången.




Vill egentligen ha en svart säng så den här ska jag spraya när våren kommer.



Så här gjorde jag med med blommorna från stuvbitarna. Sånt här älskar jag, göra någon med egen stil! Om det sen är snyggt eller inte är en annan sak, jag gillar det för stunden och det går alltid att göra om när man tröttnat på det! på med lite tapetklister bara så släpper blommorna så fint så.

Kommentarer
Postat av: Leif

Ohh, så fint det blev!

2010-03-03 @ 04:48:02
Postat av: caroline ( annikas dotter )

Om du vill ha mitt lösenord får du säga till så skickar jag det hemligt.

Men måste säga att tapeten var skit fin :)

2010-03-03 @ 09:21:09
URL: http://pluttenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0