Vad det växlar

2010-03-22 @ 12:09:00

Oj, oj, oj! Tänk att jag som trodde våren va på väg i lördags. Jag började med en promenad och det var så härligt. Solen påverkar oss så otroligt mycket och allt känns så mycket lättare på nåt vis. På kvällen träffade jag en kompis och hennes syrra och sen gick vi ut. Då det va bandy här i Uppsala kryllade det av folk från alla möjliga olika städer. Det är roligt när det är liv och rörelse, men då var det faktiskt lite väl mycket folk. Jag har haft en riktigt tuff vecka med en otrolig ångest. I måndags kom jag inte ur sängen och det skrämmer en verkligen. Att man helt kan tappa all ork och livet känns totalt meningslöst. Men längre fram i veckan kändes det bätttre och orken kom tillbaka sakta men säkert. Nu har vi blivit klara med väggen i vardagsrummet och det blev så himla bra och när vi väl kände att vi kunde pusta ut kommer Malin och säger att hon vill göra om och tapetsera om i sitt rum, suck! Jag är ju inte den som är den så jag satte igång med en gång... Men har bara lyckas ta bort en del av det som måste tas bort från den nuvarande tapeten. Sen ska det spacklas och slipas (å, vad dammigt det blir). Hon vill även ta bort sin tv bänk så det blev en annons på Blocket. Det kom ett par och tittade dagen efter men tanten tyckte den va för stor (gubben ville ha den, men där var det tanten som bestämde). Så nu står den där och tar bort tjusningen vi väl hade fått i vardagsrummet. Tack och lov vill min systerdotter ha den! Snart får man börja ladda inför husvagnslivet... Den sista april får vi ställa upp och jag hoppas verkligen att snön försvunnit tills dess för annars blir det lerigt och då är det inte lätt att få vagnen på plats. I dag ska jag på min första pattmangel (mammografi). Det måste vara svårt att röntka nåt som inte finns ( har ju för fan inga bröst ). Men de lyckas säkert på ett eller annat sätt för det måste väl finnas fler än jag som har små bröst :)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0