Känner man inte för det så känner man inte för det

2010-11-10 @ 17:30:50
Det är precis så det har varit för mig. Jag har äntligen landat och tagit det lugnt och då gör bloggen mig bara stressad och jag känner att jag måste skriva (trots att det är dåligt med kommentarer). Jag har åtminstoner upp till 80-100 läsare/dag och då vill man ju inte tappa de så man måste ju försöka skriva nånting som åtminstone mina närmsta vänner kan läsa. Idag har jag varit på terapi för min bipolära sjukdom och jag vet egentligen inte om det ger lika mycket som jag hoppats på men det är skönt att träffa andra med samma sjukdom. Jag får läxa för varje gång som förhoppningsvis kan leda till bra verktyg för framtiden. Nu har jag tagit bort en av mina mediciner på eget bevåg och efter det mår jag mycket bättre och känner mig så mycket lugnare. Mina hyperperioder är iallafall vilande just nu och så småningom kanske jag kan leva under mer normala omständigheter. Att jag är tokig är en sak, men att jag ska springa omkring som en virvelvind hela tiden är ju inte normalt. Nu är vintern här och det är en årstid som verkligen kan göra mig nedstämd, men jag ska försöka göra det bästa för mig själv och njuta av att bara ta en dag i taget. Årstiderna går ju så enormt fort så snart är det vår igen och då blir allt helt annorlunda för mig iallafall. Det finns personer som kan må dåligt på våren och det måste vara precis lika jobbigt. Nu ska vi äta lax med currysås och ta ett glas vin, som alltid en onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0