Nu är det vinrött som gäller

2010-10-03 @ 21:38:52

Jag har fått för mig att jag ska ha vinrött i hallen och det som är så roligt är att det finns så mycket i den färgen. Till att börja med att köpte jag mig en stor rund matta i vinrött på Rusta för 399kr som jag lade vid dörren. Sen satte jag i vinröda ljus i mina väggljusstakar och ett par vinröda blommor på ett par hyllor och det blev SÅ fint i hop med brunt. Man kan inte tro det, men det är det! Det enda jag saknar nu är en vinröd duk och den ska vara rund. Får se mig runt om det kan finnas nånstans. Nu är det natti dags för min kropp säger nu att jag ska lägga allt annat än sova åt sidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0