Lite heminredning

2010-09-26 @ 21:41:19


Den här blomman tycker jag är så fin. Det är en fuskis men det kan man inte tro.




Nu har jag fått upp en hylla ovanför sängen så jag kan ha mina änglar där. Sen hängde jag mina hänglyktor på krokarna och det blev lite charmigt faktiskt.


Igår köpte jag nya krukor till köket, i plåt. Till de har jag köpt dessa fina orkidéer som är fuskisar.

I Vardagsrummet blev det den här färgen (kanske lite svårt att se) och den gillar jag helt klart. Den är gråblå.

Köpte ett nytt ljus till väggljusstaken som legat i ett av skåpen länge nu. Men nu kom den upp.

I det här skåpet har jag alla mina ljus och hållare.

I mitt hem är det inte särskilt många äkta blommor. Varför ha det när det finns så många och mycket fina av tyg?

Här ser man verkligen vilken vilken sned näsa jag har...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0