Middag med jobbet

2010-09-01 @ 21:35:01
I går tackade vi av en kollega som slutar hos oss och det gjorde vi med att gå ut och äta på en skithäftig restaurang som heter Jay Fu -Svenssons krog och det var en helt fantastisk mat (kolla in menyn). Jag tog Jay´s Classic och jag lovar att det var mycket mat! Taket var gjort som en trappa och även menysedeln var vikt som en trappa. När jag sen skulle gå på toaletten ville jag inte gå därifrån, låter kanske lite konstigt. Det var den finaste toan jag någonsin varit på! Det som kändes mest pinsamt var att jag inte fick på vattnet när jag skulle tvätta händerna... Jag tittade under handfatet, satte händerna under kranen och trodde det satt en cell, men icke då. Till slut började jag tro att det var dolda kameran eller nåt och att det satt en kamera på väggen (såg nåt litet vitt på sidan). Det slutade med att jag fick krypa till korset och fråga han som serverade oss och han bara skrattade och sa att jag inte var den första :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0