En dag efter jobbet

2011-08-10 @ 21:15:37
Hämtade ponken som varit hos en kompis hela dagen. Det är en granne till mina svärföräldrar som har en grabb som Lucas leker jättemycket med och idag var han ledig och då fick Lucas vara där. Han blev överlycklig att slippa gå på fritids! Det spöregnade hela vägen hem men det var faktiskt ganska så skönt knäppt nog. Sen var det bara att knata hem och börja med maten, som idag blev kyklingfilé med klyftpotatis och pepparsås. Mums så gott det var! Till det tog jag mig ett glas rött och det gjorde det ännu godare. I helgen ska jag och ungarna åka ut själva till vagnen och sen är det bara nästa helg kvar innan vi ska dra bort den. Så den här helgen ska jag börja förbereda lite, som att ta ner gardinerna och alla prydnadssaker man har lite här och där. Sen vet vi ju inte om vi får vagnen såld inför nästa sommar men jag vill ändå plocka ihop allt som finns invändigt så man slipper det den dagen. Nu är det bara att hoppas på att vi hittar den vagnen vi vill ha!

Kommentarer
Postat av: bella

hoppas du haft en fin dag :) kram

2011-08-10 @ 21:29:26
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: bella

tack så mycket :)

2011-08-11 @ 18:23:26
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0