En hel dag med bara Malin

2011-08-04 @ 18:57:46
I går kom Malin hem från Rhodos och det kändes precis som när man blir kär, det pirrade i hela kroppen! Både hon och jag föll i gråt efter all längtan efter varann. Nu är hon hemma igen och det kändes så skönt att få krama henne! Hon somnade helt ovaggat och sov hela natten utan problem. Vi fick en lugn morgon tillsammans och sen åkte vi ner på stan och åt lunch. Därefter tog vi bussen hit till Gräsö. Det kändes så otroligt skönt att komma hit bara hon och jag! Nu ska vi till restaurangen och äta, bara hon och jag. Sen blir det en träff med alla våra vänner, som grillar och sitter tillsammans. Men Malin och jag bestämde oss för en middag för oss själva. I morgon kommer resten av familjen och då ska vi ha långbord tillsammans med alla vänner runt omkring som en avslutning på säsongen. Det är fortfarande sommar men säsongen här på campingen är snart över.

Nu ska Malin och jag njuta med en stund tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0