4:e advent

2011-12-18 @ 13:56:46
Sitter här med alla ljus tända och tittar ut. Det ligger lite lite snö på marken, men än har vi inte fått vinter. Vi är snudd på helt klara med alla klappar, det är väl nåt litet kvar bara. Nu har vi dragit in på det här med julklappar för det är ändå bara som att byta pengar med varann, så det är bara barnen som ska få sina efterlängtade klappar.

Mamma är inte längre mamma och jag får tårar i ögonen när jag ser henne. Hon tappar nu allt hår efter strålbehandlingen och har blivit så otroligt gammal på den här korta tiden. Jag vill verkligen inte tänka på att vi kommer att förlora henne, men vi alla måste intala oss att det nu kan gå väldigt fort. Hon går inte längre utanför dörren och verkar helt ha givit upp! 

Nu är det bara en arbetsvecka kvar innan jul och sen är jag ledig mellan jul och nyår. Det ska bli så skönt med en liten julsemester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0