Andra advent

2011-12-04 @ 13:28:27
Hej,

Nu har vi kommit ännu en vecka närmare jul och det är fortfarande ingen snö! För någon dag sen trodde jag faktiskt att det skulle vända, men sen blev det plus grader igen... För min del gör det ingenting om det blir en snöfri vinter, men det är ju tråkigt för barnen att inte få ha snö på julafton. Än är det tid kvar så mycket kan hända.

Den här helgen har varit en myshelg med vänner och familj. Igår kväll satte jag faktiskt upp julgardinerna i köket, fast jag hade tänkt att inte göra det. Men det blev fint och hemtrevligt så det var ju bra att jag gjorde det. Då när jag ändå var igång satte jag upp nya i sovrummet också.

Innan maten igår tog jag en sväng till Ikea för att köpa lite värmeljus och det var jag ju inte ensam om kan jag säga. Usch vad mycket folk! När jag kom fram till kassan tänkte jag nästan vända, men så tänkte jag att det inte kommer att bli bättre någon annan dag heller så här innan jul så jag stod kvar.

Idag blir det kalas hos kära svärfar och svärmor. Det bjuds på smörgåstårta och vin och farmors smörgåstårta är oslagbar!


Kommentarer
Postat av: gniztra

Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,Hello kitty,Playboy,MAC smink och mycke mera.



Allt i lager och skickas ut inom 24timmar.

Kram Gniztra

2011-12-04 @ 13:37:00
URL: http://www.gniztra.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0