Ledig dag...

2011-12-28 @ 18:19:33
Det är så dumt för när jag är ledig vaknar jag alltid tidigt och när det är jobbardag skulle jag kunna betala hur mycket som helst för att gå sova längre. Gick upp i min ensamhet och åt frukost i mörkret med tända ljus medans barnen sov och det var alldeles tyst och skönt. Sen var det full fart på barnen och lugnet var över. När man är ledig kommer man av sig helt när det gäller att handla mat som man brukar göra de vanliga veckorna, men i morgon skulle jag behöva både handla och sen skulle jag vilja kika lite på om jag kan finna något på rea. Nog för att jag har en hel del med kläder men det är alltid roligt med nåt nytt. Har faktiskt lärt mig att rensa lite då och då och skulle behöva göra det igen. Så jag ska fråga farmor och farfar i morgon om lillputte kan vara där ett tag (Vet att farfar läser det här)... Har man en son som bara vill vara hemma och spela och som vare sig vill följa med och handla eller vara med några kompisar är det inte lätt. Känns rätt så trist att bara vara hemma hela dagar och se på när det ska pangas hit och dit.
Nu ska vi äta tacogratäng och som jag hoppas passar lille man...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0