Lill lördag

2011-12-07 @ 17:04:19
Tänk att mer än halva veckan har gått redan! Vad jag har gjort måndag och tisdag är
som bortfluget. Nu går man bara och väntar på den här jävla julen som är som ett
enda stort stressmoment. Jag kan inte minnas att jag gillat julen nångång, inte ens när
jag var barn faktiskt. Nu är det bara att gilla läget och göra det bästa av det och det
är ju en himla tur att dessa två dagar går fort. Jag har inte ens pyntat min balkong i år
som jag brukar och när jag tittar på andra uteplatser och balkonger så är det inte alls
lika många som har pyntat lika mycket i år som förra året. Kanske det beror på att man inte harhaft någon jul och vinterkänsla eller så är folk mer medvetna om vad det kostar att ha alla dessa lampor stå och lysa. I år har jag varit ute i god tid när det gäller klappar och det känns så himla skönt.
Den som är svårast att köpa till så är det min Malin,
hon börjar bli så stor nu och vill kunna köpa det hon själv vill. När det gäller lillgossen
är det inga problem än så länge för där är det lego som gäller. Jag och gubben har
bestämt att inte köpa något till varann utan vi lägger de pengarna på något annat
vi behöver istället. Sen att jag har köpt mig mina egna klappar är ju en annan sak :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0