Se upp för Heppo

2011-12-09 @ 06:54:25

I ett tidigare inlägg visade jag mina nya stövlar jag köpt på Heppo, men man ska se upp för när de kom hem var det vare sig Tamaris eller skinn! Jag kontaktade dom för att ifrågasätta detta och de kom tillbaka med att Tamaris har en syntetmodell som heter Gino Ventori och ser precis likadana ut. Jag köpte stövlarna för att det stod att det var skinn, men ack så lurad jag blev. Hade jag inte reagerat på att det inte stod Tamaris på kartongen och i stöveln hade jag gått och trott att jag gjort en jättebra affär. De ville kompensera mig med 10% rabatt , har ni hört? De borde nästan skänka mig stövlarna när de skrivit att det är ett par stövlar i fint brunt skinn med märket Tamaris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0