Snart är Julhysterin över!

2011-12-23 @ 12:26:35
Klapparna är klara och skinkan påbörjad. Lillputte tjatar hela tiden om att få öppna sina julklappar och han är SÅ sur för att han inte får göra det. Den här Julen ska vi vara hos mina svärföräldrar och det ska bli så skönt. Än har jag inte tagit fram vare sig gran eller tomte och Lucas säger att vi inte behöver ha någon gran eftersom farmor har det. Det lät så gulligt tycker jag. Även om jag inte alls känner för att ta fram ngn gran så känner jag mig så illa tvungen för jag har aldrig haft en jul utan gran. Den klädde vi alltid på julaftonsmorgonen på den tiden. Nu har vi i vår familj andra traditioner och de kan jag inte påstå har varit på samma sätt nåt år i och med att Malin är hos sin pappa varannan jul. Den här julen känns annorlunda ändå i och med att julafton är på en lördag så jag hoppas julkänslan kommer i morgon iallafall. I mellandagarna är jag ledig och i år ska jag faktiskt titta efter ett par stövlar på mellandagsrean.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0