Starkare medel

2011-12-17 @ 14:54:33
Hua va fort de här dagarna har gått! Hela veckan var jag svag, hade ont i skallen och orkade inte göra nånting. I går var jag till min finaste syster och drack vin för hennes gubbe var på julbord. Vi satt och myspratade hela kvällen medans mina grabbar satt hemma och spelade. Dessutom köpte gubben ett X box spel igår så nu lär det bli än mer spelande!!! När jag kom hem vid 00 tiden satt gubben och spelade online med sin jobbarkompis, precis som ett litet barn. Det finns SÅ mycket annat kul man kan göra men det är inte lätt att få med sig vare sig den ena eller den andra ut så länge det finns spel. Så just nu HATAR jag allt vad spel heter, jag vill umgås!!!!!

Själv sitter jag med två lite starkare medel.... Vin och håfärg....

Nu ska jag bli brunett...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0