En underbar helg med helt underbara vänner

2011-01-23 @ 17:37:51
Då har den här helgen gått och nu är det bara till att ladda batterierna inför en hel arbetsvecka till. I går åkte vi till våra fd grannar, som tyvärr har flyttat och bor en mil bort. Att umgås med vänner som är underbara på alla sätt och vis är bland det trevligaste som finns. Vi alla kan vara oss själva, vi fiser, rapar, pruttar och skrattar tillsammans och det kallar jag för äkta vänskap! Det blev som vanligt en god middag och  med lite vin och mysprat kan det inte bli annat än bättre. I och med det fina väderet idag så blev det en liten tripp till rinken för en å annan ville åka lite skridskor (inte jag). När jag stod där och tittade kom jag underfund med att jag inte åkt skridskor sedan 1982, så det är ett tag sen! Det har liksom aldrig blivit av i och med att både dottern och sonen inte är intresserade av att åka. Så om jag väl skulle få på mig ett par skridskor vet jag inte hur det skulle gå. Förmodligen skulle alla runt omkring mig skratta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0