Nytt med en helt ny smak

2011-01-14 @ 21:52:55
I dag hade jag och min man kommit fram till att vi skulle prova en ny maträtt för att vi är så uttråkade på det samma gamla vanliga. Så idag stod vi båda i köket ( för en gångs skull ) och tillagade den och det var så himla mysigt. Nu har jag inte receptet så här på rak arm, men kan fixa det om det skulle vara intressant. För den som gillar kinamat ingefära, lemon och andra goda kryddor är det här en rätt som passar på alla sätt och vis. Då den innehåller mycket smått å gott hit och dit tar lite längre tid att tillaga, men satiken vad gott det blev. Det smakade precis som om jag beställt in den på en restaurang och då får den ett bra betyg. Helt klart en rätt jag kommer att bjuda på vid ett finare tillfälle och som jag verkligen rekommenderar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0