Slät och smal, bred och vid

2011-01-10 @ 21:11:13
Hej,

Nu börjar alla vårkataloger rulla in och det är alltid lika roligt att bläddra i de. De vida byxbenen är här igen och det är ju en otrolig kontrast mot vad det är idag, stuprör och tights. Jag har alla mina vida byxor kvar så jag ska prova de en kväll och se hur det ser ut framför spegeln, i smyg. Det finns egentligen inget direkt mode idag, men vissa gånger kan det vara lite roligt att följa det på nåt sätt. Annars sätter jag gärna på mig det som är bekvämt och inte bara det som är snyggt och modernt. I katalogerna är det så mycket fina sommaklänningar i alla olika färger och när det gäller mig får jag alltid beslutsångest för vilken färg jag ska välja. För att göra det enkelt tar jag cå fler än en. I vanlig butik har jag aldrig det problemet, då köper jag på mig det jag fastnar för oavsett om det är samma plagg fast av olika färger. Skillnaden är att det är betydligt mycket lättare att lämna tillbaka de jag inte vill ha. Ikväll är jag så himla trött så nu ska jag bara hämta tvätten i tvättstugan, ta en gurka och gå och lägga mig.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Sabina

alltid roligt att kolla in vårkatalogerna :)

2011-01-10 @ 21:25:10
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0