Bara två veckor kvar!

2011-07-11 @ 15:23:25
Hua! Nu är det bara två veckor semester kvar och jag börjar redan att få ångest för att börja jobba!
Den här sommaren har varit den sämsta så långt jag kan minnas och jag vet inte vad jag ska göra för att rycka upp mig!? Idag har vi varit hem till Uppsala en sväng och direkt när jag kom innanför dörren ville jag gå ut igen. Vi åkte och köpte ett Nintendo DS till Lucas och gissa om han blev glad. Han har inga som helst kompisar här på campingen i och med att vi har så tidig semester så vi tyckte att han skulle få något att pyssla med. Snart kommer min kära systerdotter och hennes familj så då får vi lite sällskap! Malin åkte till sin pappa idag, men hon kommer tillbaka i morgon eller på onsdag igen. Nu har jag ett glas rosé framför mig som jag ska sätta mig i solen och njuta av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0