Hur ska det gå?

2011-07-21 @ 17:57:13
Nu har jag snart slut på semestern och jag vet inte hur jag ska klara av att jobba själv i två veckor! Som jag skrivit tidigare så har jag haft en enorm ångest den här sommaren och jag vet inte vad det beror på, jag har bara haft en så vidrig hjärtklappning hela tiden! Nu är det bara ett par dagar kvar och på lördag måste jag åka hem för att landa innan måndagen. I dag har det varit skitväder hela dagen och jag och Malin åkte in till Öregrund och åt på Briggen. Thomas tyckte att hon och jag skulle få lite mor och dotter tid och det är väl för gulligt för hur många skulle säga så?! Det första jag måste börja med nästa vecka är att dra in på maten för nu har jag säkert gått upp ett par kilo, vilket jag inte kan hantera. Det är det enda som snurrar i min skalle just nu!!! Vi har träffat ett par nya säsongare och de är så himla gulliga och det bästa är att Lucas och deras son är lika gamla. De bor i Rasbo så de är några vi garanterat kommer att åka och hälsa på efter sommaren. I den här åldern kan det vara svårt att lära känna nya vänner men med dom tror jag att vi kommer att umgås även sen. Nu ska jag tömma toan och äta lite ärtsoppa...  

Kommentarer
Postat av: Kattis

Då är vi två med samma tankar och känslor.

Vi ses V.32!!

Kram och sköt om Dig!!

2011-07-22 @ 17:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0