En helg på Gräsö

2011-06-12 @ 20:08:40
Då är vi hemma efter en helg på Gräsö. Som vanligt hade vi tur med vädret! Det mullrade till ordentligt ett par gånger idag men sen kom solen igen och det blev jättevarmt. Lucas hittade en ny kompis, en granne som också har säsongsplats. De är lika gamla och lekte jättebra ihop så nu är hans helger och sommar räddad. Som vanligt har vi fått byta sängkläder varje morgon då Lucas kissat på sig. Man hoppas varje morgon att det ska vara torrt, men det verkar inte hända nånting och nu är det bra längesen som det var torrt. Det börjar bli otroligt jobbigt för oss alla nu och man hoppas varje dag att det ska vända. I morgon är skolan stängd och jag är ledig så den här veckan blir det bara 4 dagar och nästa likaså och sen börjar semestern! Den är efterlängtad och nu hoppas vi verkligen på att det blir en varm och skön sommar! Nästa helg ska både jag och Totte på fest så det blir inte någon husvagnshelg. Sen är det midsommar och då ska vi på bröllop så då blir vi också hemma. Sen kan vi bara njuta. Innan semestern måste jag få bort minst ett kilo för jag fixar inte min kroppskänsla just nu. Jag och bikini går inte alls ihop när jag inte är vän med min kropp. Den där djävulen slår till och allt blir så fel och jag tänker inte på nåt annat än vikten. En helt vanlig människa som inte lider av denna kontroll kan äta och njuta och klappa sig på magen och skratta. Jag önskar verkligen att jag skulle kunna göra detsamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0