Rätt eller fel

2011-06-14 @ 19:38:49
Just nu är det en del saker som är oroväckande och som jag inte riktigt vill gå in på just nu. Det jag kan säga är att det handlar om ett av mina barn. Det är inte lätt att vara förälder och särskilt inte när det gäller oron om man har gjort rätt eller fel vissa gånger. Skulle jag ha gjort si eller skulle jag ha gjort så, det är mina tankar som snurrar och som jag inte kan släppa. Ihop med detta har jag det själv lite jobbigt så det är ett enda stort tomrum i huvudet. Det jag har sagt och gjort går inte att ändra på och nu är det svåra att veta hur jag ska gå vidare. Ett luddigt inlägg men ibland är det skönt att bara få skriva mellan raderna.

Nu ska jag ut i tvättstugan. Har tvättat soffklädseln som inte är gjort sedan vi köpte soffan, vilket är några år sedan. Hua!

Kommentarer
Postat av: annika

Skickar massor med kramar fulla med positiv energi till dig vännen.Kram Annika

2011-06-20 @ 20:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0