Haft en jättemysig helg

2011-11-13 @ 19:45:43
I fredags åt vi gott och hade en lugn familjekväll. I går hade vi kalas för Lucas och han tyckte det var så kul! Det var hans första kalas och vi var jätte nervösa för att han skulle hoppa av när det väl skulle vara. Men han var nöjd och glad. På eftermiddagen åkte vi till ett par kompisar i Almunge och hade en helt fantastiskt mysig och trevlig kväll. Vi åt tacos och sen badade vi bastu i deras supermysiga relax. Det var så skönt att svettas ur sig en massa skit! När man sitter och myser och pratar så fullständigt rinner tiden iväg och vips så var klockan 01 och det var bara till att gå å lägga sig. Tog en lång o mysig frukost och en härlig skogspromenad med hundarna och sen åkte vi hem å goffade i oss en varsin pizza. Sen sa det pang i huvudet och jag var tvungen att gå och vila en stund, så jag somnade in i ett par timmar och det var superskönt.

Idag är det farsdag och jag har en pappa men som inte längre bryr sig, så jag får hålla mig till tanken på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0