På stöveljakt

2011-11-10 @ 20:30:59
Det är samma sak varje år, när man tar fram lådan med vinterskorna tycker man inte att de där skorna eller stövlarna man hade förra året är fina eller moderna längre. Så var det för mig i allafall. Jag har till och med kastat en del skor och det förvånar mig för jag har väldigt svårt för det annars. Hur som helst så har jag letat efter ett par stövlar med gummisula, men som ändå är så fina att man kan ha den vid lite finare tillfälle. Jag har till och med varit in i de där butikerna jag annars inte går i, men inte ens där finns de där stövlarna jag vill ha! Nu hittade jag ett par på Din sko till sist, men om det var för att jag skulle ha ett par eller för att jag ville ha dom vet jag inte för nu har jag lämnat tillbaka dom igen. Det slutar väl med att det blir mina Ecco kängor och förra årets stövlar som får gå varma den här vintern, OM det inte helt plötsligt står ett par stövlar som är mina någonstans...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0