En myshelg

2011-09-11 @ 18:53:37
Igår tog jag mig en lång och rask promenad på morgonen och det var så ljuvligt! Sen tog jag mig en ensam stund med att strosa omkring lite på Ikea och alltid går man ut därifrån med nåt. Det blev en Expedithylla, nya gardiner och lite köksgrejer. Det finns HUR mycket som helst jag skulle vilja köpa men ibland får man hålla sig till att titta också. På kvällen fick vi barnvakt och åkte ner på stan för oss själva, men det vi inte visste va att det var kulturnatten! Det fanns ju inga bord nånstans! Vi gick runt lite och till slut fick vi ett bord på restaurang Alexander. Sen gick vi runt en stund och bara tittade lite på folk och gick en sväng förbi nya Svenssons. Där var det FULLSATT kan jag säga. Vi tog en varsin öl och sen tog vi bussen hem igen. En trött mamma och pappa som somnade i soffan redan 22... Idag har jag tvättat och tagit en promenad. För Totte, Lucas och farfar blev det bio, bilar 2. Jag fick hela 4 timmar helt för mig själv och det var faktiskt otroligt skönt. I morgon är det jobbardags igen och på fredag ska vi hämta den nya husvagnen!!! Hoppas verkligen att veckan går fort:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0