Shoppingdag

2012-04-20 @ 18:04:30

Efter jobbet åkte jag till ÖB för att köpa på mig lite hygienartiklar till vagnen. Jag tittade även på mattor till husvagnen för vi beställde aldrig de där formsydda som passar då vi tyckte det var för mycket pengar då, men jag hittade inte några mattor jag vill ha. När jag ändå var i farten åkte jag även till Jysk för att titta på lite annat som kan vara till användning i vagnen, men jag hittade inget "nytt" som jag känner att jag behöver så jag åkte hem.

När jag kom hem blev jag glatt överraskad, min man var hemma

Han skulle egentligen på fest med jobbet, men kände inte för att åka ner på stan och ställde in det. 

Istället tog han sig ett mysbad hemma :p 

När jag berättade att jag inte hittade någon matta bestämde vi oss för att köpa de där formsydda mattorna, så nu har jag beställt dom. Där rök 4000:- till, men då får vi matta överallt och det är värt hur mycket som helst.

Jag fick ett mejl ifrån Ellos idag om att jag har 30% rabatt även på rean så nu har jag satt igång...

Med 30% rabatt blir det en hel del så jag ska nu titta ut lite sommar och husvagns kläder.

Rabatten gäller bara fram till 21 ikväll, så jag måste fortsätta shoppa...

Återkommer senare!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0