Trött, smutsig & mätt

2012-04-15 @ 19:25:39

Idag har jag och gubben varit vid husvagnen hela dagen. Jag tömde boden på allt som skulle in i skåpen och det är alltid lika svårt att veta hur glas och allt ska stå till en början, men jag tror jag fick till det ganska så bra. Nu är det förtältets möblering som återstår och det kan vi inte göra förrän allt är uppställt, vilket blir ganska så snart. Bara två veckor kvar, den 27:e får vi ställa upp!!! Det är lite mattor och annat smått som ska inköpas så innan allt är klart kommer prislappen att bli hög för det finns alltid en massa roliga saker jag vill ha för varje sommar.

Nu har vi ätit så jag är proppis och känner mig skitfet, jag luktar smuts och är helt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0