Varit nyttig

2012-04-12 @ 20:36:21
Jag satt bra länge och velade på om jag skulle ta mig en promenad eller inte, men när hockeyn började bestämde jag mig för att göra det. Det är ingenting som jag ändå är intresserad av och medans gubben sitter där kunde jag vara lite nyttig mot mig själv istället. Man ser så mycket roligt och konstigt när man är ute och går. Det är fåglar som är kärleksfulla, det ligger hundskit på de mest konstiga ställen, sportiga pensionärer som är ute med stavar, igenväxta tomter, stora sprickor på vägar som asfaltsläggarna bara har kastat på en klick över (tror inte att det är min bästa vän som gjort det) :), ungdomar som står och tjuvröker och en massa annat. Ikväll var det jätteskönt så jag ville inte gå in. Hoppas det blir en hyffsad helg för på lördag ska jag mysplocka lite i nya vagnen.

Nu ska jag nosa och gosa lite med mitt lilla charmtroll innan han somnar.

Image Detail

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0