Mammas farväl

2012-02-17 @ 18:48:34
Älskade mamma,

Jag hann inte tala om det, men jag vet att du ändå visste hur tacksam jag är att fått dela 40 år med dig!
Den dagen jag som två-åring kom till dig förändrades hela mitt liv.
Du tog emot mig med öppna armar, gav mig tillit och kärlek.
Aldrig mer behövde jag bli misshandlad och lämnad ensam i lekparken.
Det kan inte ha varit lätt att ta emot ett barn som du inte visste någonting om, men du har lyckats göra allt för att göra mitt liv bra.
Du har alltid funnits för oss alla och ställt upp i ur och skur.
Tragiskt nog satte du dig själv i andra hand för när du väl kunde tänka på dig själv var det för sent.
Du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta och jag vet att du kommer följa mig överallt!
Jag önskar bara att jag kunnat göra lika mycket för dig som du har gjort för mig.

Vila nu i frid, mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0