Dagen hos mamma

2012-01-27 @ 16:39:20
Idag var det ungefär lika som igår, hon sover bara. Nu har de lagt henne på sida så då ligger hon inte med munnen lika öppen, vilket ser så läskigt ut. När jag pussade henne på kinden mumlade hon till och sa att jag luktade illa. I och med att hon har tappat det mesta av sin hörsel har väl luktsinnet blivit allt bättre så hon tyckte att jag luktade illa av min parfym.

Min mardröm är att hon skulle somna in i morgon, då jag fyller år.
Den 5 februari dog min syster Lena, bara 36 år gammal. Om mamma somnar in den 5 februari vet jag att Lena hämtar henne så de kan vara tillsammans, men det vore fruktansvärt rysande.

Vilken dag det än blir så hoppas jag att hon får det bra och slipper lida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0