Mammas groda

2012-01-19 @ 18:46:32


Idag har jag tatuerat en groda för min mamma som nu är väldigt dålig. Idag när jag var där låg hon bara och tittade med en tom blick och nu har hon inte ätit på två dagar, så vi ser bara en försämring för varje dag som går. Det känns så overkligt att se den pigga och glada mamma ligga så sjuk och med en sån smärta. Trots att vi vet att hon inte har så långt kvar är det svårt att acceptera att hon snart är borta från oss. Min mamma älskar grodor och har hur många som helst i sin samling, så nu har jag gjort en för mamma för jag vet att hon själv ville ha en.

Så här ser den ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0