Till mamma

2012-01-25 @ 19:17:10
Nu har du inte många dagar kvar och det gör så ont!
Mamma, du har alltid varit den som har tagit hand om alla, den som tog hand om mig som en liten 2 åring som var rädd för allt och alla. Jag kommer ihåg när du hämtade mig på barnhemmet och jag sa att jag aldrig mer vill åka till Rose-Marie, min mamma. Det gjorde jag aldrig heller.

Du kanske inte har varit den bästa på att visa känslor, men jag vet att du älskar mig och alltid velat mig allt gott. Du har alltid funnits där! Jag hade inte varit den jag är om jag inte fått växt upp hos dig. Jag hade kanske blivit än mer misshandlad och aldrig fått vare sig trygghet eller en familj. Allt hade kunnat gått så fel utan dig! Som vanligt är det så mycket man ångrar när man är på väg att förlora någon och det jag ångrar är att jag inte berättat hur betydelsefull du är och har varit för mig.

Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta!!!

Kommentarer
Postat av: Hellepelle

<3

2012-01-25 @ 20:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0