Andra veckan slut

2012-07-08 @ 20:04:13
Nu har mina två första veckor gått. Idag har det varit regn hela dagen och just nu åskar det, så i stort sett alla sitter i varsina tält och slappar. Jag och grannarna har varit till Östhammar en sväng för att slå ihjäl lite tid och sen har vi ätit tacos så nu ska även vi slappa.  Fåglarna kvittrar som aldrig förr så i morgon blir det nog varmt och skönt och då blir det stranden. Motionen har det varit otroligt dåligt med dessa veckor så jag känner att magen har fått sig ett par kilo till att bära på. Men å andra sidan har det blivit en del gått att dricka som innehåller extra kalorier så det är inte så konstigt. Det får jag ta igen! Förr om åren var jag så duktig på att motionera även här, men de två senaste åren har det blivit dåligt, suck!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0