Börjar bli dött

2012-07-22 @ 19:50:47
Fy, va fort det har gått!!! Nu har jag bara en vecka kvar och den kommer att gå med ilfart, jag lovar. Tack å lov har vi haft fint väder den senaste veckan och det har varit kalla kvällar, i natt var det bara 8 grader! Jag har fått lite sobränna, men jag har inte alls suttit i solen lika mycket som jag brukar. Idag är det en hel del som packat ihop för det är jobb som väntas på måndag. Vad har vi gjort??? Jo, vi har ätit och druckit gott hela tiden och det är ju det som är semester. I går och idag tog jag mig en promenad och det var skönt. I går var det pub kväll på restaurangen, men de som sjöng var skrämmande dåliga! Ikväll blir det nog lite party med min Uppsala granne som är här!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0