Mys helg

2012-06-17 @ 18:33:01

Har nu kommit hem efter en helg på ön som var jättmysig förutom vädret. Jag skojade med en vän och sa att vi har bränt upp oss i solen, men i själva verket var det bara regn.
Vi svenskar är ju fenomenala på att prata om vädret, men är det så konstigt då?

I går var det en sån där mysig dag som vi bara satt och pratade och hade det trevligt, men tyvärr låg gubben sjuk så han gick upp och ner ur sängen i stort sett hela dagen. Våra vänner ifrån Almunge kom ut i fredags och har ställt upp för att stå en månad så jag slog ner mitt arsle hos dom under tiden gubben vilade upp sig. Till kvällen samlades vi alla för att gå till restaurangen och det var supergott, men väntan på maten var lite väl lång. Det som störde mig var att jag valde bort stripsen och fick betala lika mycket ändå och när lilleman inte blev mätt och ville ha en korv till fick vi betala för den. SÅ hade inte jag gjort om jag drev en restaurang. Det hade ju jämnat ut sig även om en korv är dyrare än strips. 

Efter middagen gick vi till vårat tält och då gjorde jag den här på fina Fine



På vägen hem stannade vi vid Pris stopp för att köpa på oss lite engångsartiklar och då hittade jag den här gulliga saken. Den rymmer precis min plånbok, snusdosa och mobil :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0