En dag mitt i veckan

2012-03-07 @ 18:09:43
Igår kväll hade jag tvättstugan och det är så skönt när tvättkorgen är tom. Men vaknade i morse av att lilleman kissat på sig och allt i sängen var blött. Ut i tvättstugan igen och hade turen att det var ledigt så jag kunde starta en maskin. Sen till skolan som vanligt med lilleman, hem för att ta en kopp kaffe. Dagen har varit fin men kall, så det har inte blivit något sola av idag. På em ringde gubben och sa att han var på sjukhuset, svärfar hade åkt in akut och var dålig. Än vet jag inte riktigt vad som hänt, men bra är det inte. Livet kan ha snabba vändningar och det har jag en färsk erfarenhet av. Vissa dagar förstår jag inte att mamma är borta och när jag väl inser det känner jag mig så tom. Jag skulle bara vilja ringa och fråga hur hon mår och det var ju inte längesen jag gjorde det. Så man ska nog ta vara på livet och njuta av det man både kan få och ha. Livet är alldeles för kort för att fundera på för nästa dag kan det vara för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0