Väskor

2012-03-28 @ 19:45:27
Jag har under alla år varit väldigt förtjust i väskor av olika modeller och jag vet att mamma kunde bli galen på mig när jag hela tiden ville ha en ny. Idag köper jag mig inte så många nya men vill gärna känna och klämma. Dessutom har väskor blivit väldigt dyra så jag har faktiskt köpt några av mina senaste på Tradera. Just nu är jag ute efter en kuvertväska men hittar inte alls den modellen jag är ute efter. De på Tradera blir jag bara överbjuden på och hoppar av när jag tycker de drar iväg i pris. 

Shoestyle finns det en hel del fina väskor som jag lätt skulle kunna köpa, men jag håller mig till att titta. Jag kan verkligen rekommendera er att handla därifrån för du har både fri frakt och retur.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0