Torsdag

2012-05-03 @ 19:19:56

Hur jag såg ut när jag vaknade! Ögat hade klibbat ihop fullständigt. Visste inte till en början om jag skulle klara av att gå till jobbet, men efter lite baddning så kunde jag småknipa lite med ena ögat. Alla frågade förstås vad jag hade gjort för det ser inte ut som en allergi med tanke på min stora svullnad under ögat. När jag var och handlade inför nästkommande vecka köpte jag på mig lite ögondroppar till mig och nässpray till Lucas. Förhoppningsvis ska svullnaden ha lättat lite till i morgon när vi ska åka ut till våran kära husvagn.

Gubben är å handlar en ny TV till tältet... Pengarna ska rulla säger han :) Fick jag bestämma så skulle det räcka ypperligt med den vi redan har, men inte för herrarna som spelar. Ja, det blir säkert jättebra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0