En mysig helg

2012-11-05 @ 19:52:23
Den här helgen var jättemysig. I fredags hade vi mys i soffan med godis, snacks och gott vin. Vi gick och lade oss tidigt och vaknade utvilade på lördagsmorgonen. Då ställde jag mig och stekte kött, en förberedelse till kvällen när vi väntade gäster.
(Sen gör jag en sås på kantarellost, soya, salt & peppar och häller över.)
 
Vi tog bussen ner på stan vid 13.30 för att möta upp dom på station och passade då på att ta något gott att dricka. Sen bar det iväg hem till oss men 23.30 tog tröttheten över och våra gäster åkte hem.
Som vanligt en supertrevlig kväll som gick alldeles för fort!
 
Igår var jag och nosade på min syster(dotters) barn som idag är 3 veckor. Mm, va fin han är, Milio. Min Lucas sa; "snälla mamma, kan inte jag också få ett syskon till?"
Visst är det mysigt men nu har jag gjort mitt.
Nu myser jag med mina barn och är så nöjd med det ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0