Shopping

2012-10-09 @ 20:37:00
I dag jobbade jag halvdag för att jag var på läkarbesök och när jag var klar där passade jag även på att köpa present till gubben, som fyller år i morgon och klippa mig. I går hade vi fika för Malin som fyllde år och så blir det en fika i morgon oxå. Vi skulle naturligtvis ha slagit ihop det till en!
När jag kom hem idag hade familjen fixat middag och det är så otroligt gott när någon annan har gjort maten, oavsett vad det är. Bara att få sätta sig vid ett dukat bord gör så mycket.
Efter maten åkte jag och Malin upp en sväng till Gränby och jag som inte har råd att handla något till mig själv just nu hittade givetvis nåt, men på rea :)
Det blev tre par strumpbyxor och ett par shorts. Det är så jävla snyggt med ett par tjockare strumpbyxor, shorts, en tröja och ett par stövlar.
 
I morgon blir det nog de nya shortsen med de beiga strumpbyxorna, om jag hittar en tröja som passar...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0