Tisdag morgon

2012-10-02 @ 07:33:24
Usch, idag är jag på uruselt humör! Jag hatar hösten och den tycks vara här nu. Det är mörkt och grått hela tiden. Den senaste tiden har jag även haft lite svårt att sova, men jag förknippar det med min höststämdhet och får göra det bästa av det. Snart får vi gäster och det har jag sett fram emot i en månads tid nu, så det ska bli SÅ kul.
Den senaste tiden har även lilleman varit i ett stadie som kan göra en rätt så frustrerad. Han är kaxig och grinig och vill göra allt för att reta oss. Han gör konstant tvärtemot vad vi säger, vilket kan ta en del energi och tålamod. Inte lär det bli lättare heller :p
Idag blir det cykel till jobbet :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0