Långhelg

2012-09-30 @ 19:43:34
Den här helgen har varit lång och skön i och med att jag var ledig i fredags. Inte för att jag gjort något speciellt, mer än att städat och pysslat hemma. Igår var vi iväg en sväng och köpte en klaff till köksbordet och när vi skulle sätta borra fast den hade de skickat med för långa skruvar så den gick rakt igenom skivan! Då blir man inte glad! Bara en skiva på 50cm kostar 900:- och då blir man jäkligt besviken när något sånt händer. Idag åkte jag tillbaka med den och då säger dom att vi får se om det går som en reklamation i och med att vi inte tagit de förborrade hålen, men oavsett hade skruven gått igenom... Hoppas dom hinner fixa det på två veckor för då måste vi ha den! Då kommer våra kära vänner ifrån Hofors samt ett par i från Björkligen.
Hela dagen idag har jag varit på fixarhumör så jag var först till Rusta och köpte lite blommor (i lila) och gardiner och sen till Ikea och köpte en ny hallmatta och nya handdukar till badrummet. När jag hade kommit igång tog det mig hela dagen. Först blev det pyssel i v-rummet och sen hamnade jag i köket. I v-rummet är det nu inslag av gammelrosa och vitt och i köket lila och svart. I badrummet blev det även ett byte av handdukar och duschdraperi så nu är det bara sovrummet kvar, men med det är jag rätt nöjd just nu så det får bli vid nästa tillfälle.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0