Onsdag

2012-09-12 @ 20:25:24
I morse var jag pigg igen så 5.30 tog jag en rask promenad. Det var både friskt och uppiggande. Frukosten var serverad när jag kom hem så jag hade bara till att sättta mig. När jag hade ätit, duschat och bäddat var det en hel timme kvar fram till vi skulle gå och det var otroligt skönt att bara sitta i soffan och titta på tv. Även idag åkte han hem själv med egen nyckel och det gick bra. Jag stannade till vid affären på vägen hem så han skulle få vara själv en liten stund till och när jag kom hem hade han låst dörren och satt och spelade. Det blev rester till middag eftersom vi fick så mycket över och det kändes helt underbart att inte behöva stå vid spisen. Istället fick jag för mig att jag skulle putsa fönstren i v-rummet och jag lovar att jag höll på att börja grina. Det blev flammor hur jag än gjorde. Efter många försök gav jag upp och har nu bestämt mig för att anlita en fönsterputsare istället. Jag fick tidigare i veckan ett pris på 540:- för hela lägenheten och det är värt varenda krona om det blir bra. Jag tycker det låter billigt... När jag plockat undan allt putsmaterial började jag att damma och dammsuga. Bakom soffan fanns det hur stora råttor som helst, blä! När jag ändå var i farten ville jag prova att möblera om lite så jag flyttade soffan och det blev faktiskt mysigt. Men både jag och gubben bestämde oss för att sätta ut soffan på annons och när han är med på banan är det bara att passa på. Den är nu på Blocket! Får vi den såld, ja då blir det en ny soffa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0