Off knappen på

2013-02-19 @ 16:30:00
De senaste veckorna har jag känt mig riktigt off måste jag säga. Först låg jag sjuk i en vecka och efter det har jag inte kommit tillbaka riktigt. När jag kommer hem ifrån jobbet orkar jag inte göra nånting, det är bara soffan som gäller. Men det har faktiskt varit skönt att komma hem och bara slappa. Den här veckan är det sportlov och lilleman får vara hos farmor och farfar istället för på Ångelsta fritids, som han inte vill vara på. Nu flyttas det för fullt på Årsta, ut i baracker. Det ska bli spännande att se hur länge barnen kommer att få vara där. På fredag ska jag vara ledig och då ska jag och barnen åka till Leo´s lekland. Mamma får väl sitta med öronproppar och dricka kaffe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0