Lyckad kväll

2014-02-24 @ 19:36:00
Idag ville äntligen min son komma till mig. Jag hämtade honom hos pappa direkt efter jobbet men i och med att vi inte hade träffats på ett tag kände jag mig så osäker. Men hur som helst så kom vi hem och där var maten serverad. Min dotter ville överraska mig och det lyckades hon med. Det var den godaste middagen jag ätit på länge. Dessutom fick jag en middag med båda mina barn och det var längesen. Lilleman hoppade i badet och sen blev det myspys i soffan. Nu har vi bestämt att vi ska byta på fredag så jag hoppas att dessa dagar kommer att gå bra. Det är inte lätt att samarbeta med ett barn som är en nejsägare och negativ till det mesta. Undrar vad han fått det ifrån? Han har alltid haft svårt för förändringar så det är inget nytt, men hans negativitet blir allt värre och den kombinationen går inte riktigt ihop just nu. Men nu kämpar vi på och hoppas på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0