Mitt barn vill inte komma till mig

2014-02-21 @ 20:02:04
Nu har det gått 1,5 vecka sedan jag träffade min son. Jag flyttade till eget boende den 30/12 och han har inte varit hos mig många nätter sedan dess. Att ta steget till en separation är stort och ovissheten till hur det blir än större. När vi gör våra val får vi också räkna med att livet förändras och för mig har det förändrats otroligt mycket på flera sätt, både positivt och negativt. Idag skulle min son komma men han vill inte. Jag kan hantera många känslor men att inte ha en relation till sina barn är obeskrivligt. Nu vet jag att det är datorn hemma hos pappa som är det största problemet, men hur kan en dator ha större betydelse än sin mamma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0