Lycka

2014-03-01 @ 08:11:00
Den här veckan har varit helt underbar. Min son kom hem till mig i måndags och stannade fram till fredag och den närhet jag fick tillsammans med honom kan jag inte minnas att jag haft på flera år. Han har för mig varit positiv till allt då han i vanliga fall är en väldigt negativ liten pojke. Han har givit mig så mycket ny glädje och energi och det ger nästan ett helt nytt liv. Jag har enligt honom varit bäst när det gäller allt den här veckan och det är så skönt att höra efter allt som varit. Dessutom har han varit torr alla nätter utom den sista och det är ett stort framsteg.  
Känner mig så lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0