Bekymmer eller bekymmer

2008-11-24 @ 12:42:01
Å, jag blir så störd av min bekymmersrynka mellan ögonen!
Jag vet inte, men jag tror vi alla har något vi inte är nöjda med och som vi vill göra något åt.
För mig är den så otroligt störande och jag har länge sagt att jag vill ta bort den.
Nu börjar man närma sig 40, kanske det tillhör åldern att man känner så?
Ett tag blev jag så fixerad av den att jag satte en tejp bit över på natten, ja det är knasigt och inte hjälper ju det.
Frågan är bara vad jag ska använda mig av för att få bort den?
Det finns så många olika typer av skänhetssätt och frågan är vad som är bäst i mitt fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0