Vart tar tiden vägen?

2009-04-01 @ 20:18:27
Jag kan inte fatta vad fort tiden går både på morgonen och kvällen.
När jag går upp duschar jag, äter frukost och fixar håret.
Sen klär jag på Lucas och leker en liten stund med honom innan vi ska till dagis och den tiden är inte lång.
Så går man med dåligt samvete och lämnar av sitt älskade barn för en hel dag.
Inte för att han verkar må dåligt av att vara på dagis, men man önskar man hade mer tid med barnen.
SÅ kommer kvällen, det tillagas och äts middag, ska hinna leka med barnen, hjälpa till med läxor, plocka undan i köket, plocka undan leksaker och sen är det sovdags för den lilla igen.
Nej, usch vad hemskt!
Man skulle vilja hinna med så himla mycket mer på en dag!

Kommentarer
Postat av: jossan

tävlingen på min blogg är avgjord. Vann du? kika in på min blogg så får du svaret! Lycka till.

kram

2009-04-01 @ 20:57:13
URL: http://littlepinksecrets.blogg.se/
Postat av: Lena

Tänk det undrar jag också varje dag. Jag är ändå hemma på dagarna, men vips så är det kväll och helt plötsligt ligger man i sängen igen.

Kram

2009-04-02 @ 12:34:48
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0