Varför ska en del vara så principfasta?

2009-12-09 @ 18:57:55
I kväll har jag tvättstugan och många gånger är man alltid klar tidigare än tiden man har. Så jag gick ut till tvättstugan för att kolla om den innan var klar och det var inga maskiner som gick i själva tvättstugan men i torkrummet, men personen verkar ha som regel att inte hänga in nyckel förrän tiden är slut. Å, vad arg man kan bli! Själv går jag och ringer på hos den som ska tvätta efter mig för att tala om att jag är klar tidigare så hon/han kan börja. Men vi alla tänker inte lika, vilket är bra på många sätt men en sån här gång anser jag det som larvigt.

Kommentarer
Postat av: Lisa ♥

Ja, det är lite löjligt tycker jag! Jag tror på vänlighet. Är man vänlig mot folk så brukar folk vara vänliga tillbaka, men det finns förstås undantag.

2009-12-09 @ 19:00:58
URL: http://heartoflisa.blogg.se/
Postat av: Berit

Jag håller med dig.Varför kan vi inte hjälpa varandra.Kram

2009-12-10 @ 15:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0